SÖNDAG

Helgen har gått precis lika fort som vanligt, men jag har hade en väldigt väldigt bra sådan, så jag är bra nöjd ändå! Idag började jag dagen med ett träningspass. Har inte rört på mig på två veckor eftersom jag har varit sjuk, så det kändes helt underbart efter att äntligen ha fått springa några kilometer. Vid två kom Robin till mig och vi har varit en stund på stan för lite småshopping och fika. Ikväll har vi lagat tacos och nu ligger vi i soffan ihop med Linus och Felicia framför solsidan. Perfektaste avslutet på en bra helg! Imorgon börjar min fyra-veckors-långa praktik och jag känner mig mer osugen än nånsin. Skolan har ju precis börjat och jag har ju knappt hunnit träffa alla klasskamrater innan vi "lämnar" varandra för ett tag igen. Men jag är samtidigt förväntansfull inför praktiken och tror det kommer bli fyra jättebra veckor. Hoppas alla har haft en lika mysig, rolig och bra helg som jag har haft! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0