TISDAG

Imorses trodde jag att jag hade försovit mig tre gånger, varje gång efter att jag hade vaknat upp efter några minuters snooze. Jag har verkligen känt mig som ett levande lik och mått lite halvkasst i kroppen under hela dagen. Jag var så trött under morgonen på praktiken att det kändes som att jag skulle somna stående. Men dagen gick trots allt ganska fort och när jag äntligen kom hem kunde jag slänga mig i soffan och njuta av att inte behöva göra någonting på ett litet tag. Jag ställde upp och lagade middag till mig och mamma ikväll, så underbart goda havregryns-pannkakor gjorde jag som fick mig både piggare och gladare. Jag har pluggat lite körkortsteori under kvällen och har nu krypit ner i mina nybäddade lakan. Jag ska precis sätta på det senaste avsnittena av "ensam mamma söker" och "X-factor" som jag har missat, i väntan på att Robin ska komma och krypa ner brevid mig efter hans jobb. Imorgon börjar jag inte förens halv fyra så då får jag njuta av en underbar sovmorgon!♥
 
Jag har inte nya bilder på lager, men jag kan i alla fall bjuda på en mysig bild på mig och Wille♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0