TISDAG

Ligger helt utslagen i soffan i min varma fleecemorgonrock med en kopp vaniljte i handen. Är helt slut efter denna dagen och kan med gott samvete ligga här och bara ta det lugnt. Jag hade ju som vanligt praktik 7-16, och dagen gick jättefort. När jag kom hem lagade jag och mamma en jättegod middag ihop innan jag la mig i sängen för att läsa lite körkortsteori. Somnade dock med boken på magen och sov i drygt en timma. Vid halv åtta kämpade jag mig ändå upp från min varma och sköna säng, och ställde mig på löpbandet och sprang. Hade gärna legat kvar i sängen hela kvällen, men har jag väl bestämt mig för att träna är det bara att göra, oavsett om jag orkar eller inte. Det känns grymt skönt efteråt i alla fall nu när jag ligger här nyduschad och fräsch efter lite kvällsmat. Jag ska snart bädda ner mig i sängen och se några avsnitt från olika program jag har missat de senaste dagarna och vänta in min Robin som kommer klockan tolv. Jag börjar inte förens halv fyra imorgon så jag ska sova så länge jag bara kan, och pussa på min kärlek hela dagen. Pusspuss!❤

 

Min nyklippta fina Wille!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0