TORSDAG

Idag var jag uppe 04.30 för att åka in till stan och vidare till halkan (går i och för sig alltid upp tidigare än nödvändigt eftersom jag hatar att stressa med frukosten osv). Jag var jättenervös innan och mest rädd för att köra dit, men allt gick superbra! Själva körningen där borta på kinnekulle var så himla lärorik och kul. Jag har fått en helt ny syn på bilkörning, och självklart inte minst då det är dåligt väglag. Kort sagt så lärde jag mig massor idag och hade riktigt kul. När jag kom hem vid två lagade jag lunch till mig själv och la mig sen och sov en stund (som vanligt nu för tiden). Har pluggat körkortsteori under eftermiddagen och övningskört lite med pappa. Just nu ligger jag i soffan framför "halv åtta hos mig" och ska snart lägga mig i sängen och läsa lite ur körkortsboken innan jag ska sova. Praktik 07.00 imorgon som vanligt, men det är fredag och helg så det känns trots allt helt okej! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0