TORSDAG-FREDAG

Igår hade jag min sista dag på praktiken, vilket betyder att jag har gått på långhelg. Det var jättetråkigt att behöva säga hejdå till alla, men jag kommer förmodligen få jobba extra där framöver så det känns jättekul. Igår var det inte bara sista dagen på praktiken och början på en skön långhelg, utan det var även 250dagars-firande under kvällen. Jag hade en jättebra kväll som började hemma hos Emma med spel, skratt och bra människor, innan kvällen fortsatte på husaren ihop med alla andra 94:or! Jag kan inte riktigt förstå att det faktiskt är 250 dagar kvar till studenten (det är ju faktiskt idag det är det), jag känner mig fortfarande för liten. Men efter igår så känner jag att det kommer bli ett grymt år framöver med så mycket kul att jag längtar ihjäl mig!

Idag är jag dock inte lika glad att jag var ute igår. Jag kan ju däremot vara halvdöd med gott samvete eftersom jag är ledig. Så hela förmiddagen har jag sovit, ätit och sovit lite till. Jag har precis ätit en rejäl lunch och tagit en lång dusch så nu känner jag mig som en människa igen. Nu ska jag försöka mig på lite körkortsplugg, så jag gör någon nytta idag. Ikväll ska jag ha fredagsmys med min Robin. Vi ska köpa massor godis och bara mysa framför bra filmer hela kvällen. Precis vad jag behöver! Hoppas alla får sig en mysig fredag, pusspuss!❤


Jag har som vanligt inte mycket mer än halvdåliga mobilbilder att bjuda på. Men här är i alla fall ett par från början av kvällen:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0