FREDAG

Godkväll!
Jag kom på att jag glömde skriva igår, och det är ju faktiskt inte likt mig. Men jag gick i alla fall i skolan under dagen och under kvällen var jag på estet-treornas klasskonsert, som var lika bra som vanligt.
Idag vaknade jag upp på helt fel sida trots att det var fredag, och jag kände mig alldeles seg och butter i skolan. Men dagen gick trots allt fort och när jag hade slutat åkte jag och Felicia hem till morfar och fikade massor gott. Efter en sväng hemma åkte jag tillbaka till stan för ett frisörbesök där jag klippte av mina slitna toppar och sen mötte jag upp Alexandra. Vi åkte och handlade och sen åkte vi hem till mig och lagade hemgjorda minipizzor som blev hur goda som helst. Resten av kvällen låg vi nerbäddade i soffan framför filmen "berättelsen om pi" med massor godsaker. Väldigt bra fredagsmys med min väldigt fina vän.
Nu har Alexandra åkt hem och Robin kommit hit. Vi har precis bäddat ner oss i sängen och ska snart sova för imorgon ska vi upp tidigt. Vi ska ju nämligen till Göteborg och spendera resten av vår helg där. Det ska bli så otroligt mysigt! Jag skriver förmodligen något inlägg där, men om inte så är jag ju tillbaka på söndag igen. Ha en bra helg allihop! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0