FREDAG

Åh det var längesen det var så otroligt skönt att gå på helg! Igår kväll fick jag plötsligt feber och mådde kasst. Jag var alldeles lipig och låg bara mot mammas bröst och tyckte synd om mig själv. Där kom förmodligen symtomen efter en lång tid med extrem stress. Febern satt kvar än idag men eftersom jag bara vägrade att skjuta fram det hemska historiaprovet som vi hade idag till senare, så stoppade jag i mig Alvedon och gick till skolan ändå. Jag har nog haft den jobbigaste dagen på länge och inte nog med det så var provet på SISTA lektionen. Men just nu är jag så glad att jag härdade ut för provet gick så himla bra! Jag satt i TVÅ timmar och skrev 36 sidor, så nu är min högerhand näst intill helt förlamad. Den lättnaden som föll över mig när jag skrev den sista raden på provet var helt enorm. Det känns så skönt att provet är över och att jag för tillfället inte har så extremt mycket i skolan den kommande veckan som jag hade tidigare. Så nu har jag verkligen gått på helg med ett så gott samvete man bara kan ha och detta tänker jag fira med en kväll med mina bästa vänner. Vi ska börja kvällen hos David där vi ska äta middag och sen åka in till rådhuset där det bjuds på livemusik. Jag var så nära på att bestämma mig för att ligga hemma ikväll eftersom jag är lite sjuk, men nu efter att detta provet blev avklarat och att stressen har släppt så har jag fått en sån energi att jag absolut inte kan sitta hemma. Ett par Alvedon så klarar man sig alltid. Hoppas alla ni andra också får en mysig och bra fredagskväll och en trevlig helg, jag kommer njuta av varenda minut av min! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0