FREDAG

Så otroligt skönt med fredag! Jag kan bara buga och bocka för att denna veckan var så kort, jag hade aldrig orkat en längre skolvecka än så här. Idag började jag åtta och jag trodde aldrig jag skulle komma upp imorses. Jag är för van vid mina sovmorgnar. Fredagar är schemamässigt den tråkigaste och jobbigaste dagen på hela veckan, men idag gick den fort vilket var skönt. Nu är jag hemma och har precis ätit mellis och om en liten stund ska jag lägga mig och sova. Ikväll ska jag självklart äta tacos (ett måste på fredagar!) och sen ska jag och Robin gå på bio, där av varför jag ska sova. Pinsamt nog har jag som vana att somna när jag är på bio, vilket är både väldigt opassande och tråkigt. Så jag ska försöka sova mig pigg så jag håller mig vaken för en gångs skull. Hoppas alla får en mysig fredag och trevlig helg! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0