LÖRDAG

Godmorgon, eller god förmiddag kanske jag ska säga! Idag har jag och Robin tagit en lång och skön sovmorgon och vi vaknade upp till solsken, så underbart. Jag kom precis hem från stan för en stund sen där jag träffade pappas jobbarkompis som ska sy upp och in min balklänning. Jag tror det kommer bli jättebra! Nu gäller det bara att varken gå upp eller ner i vikt så jag behåller måtten vi tog idag..
Robin har precis gått ut och tvättat bilen och jag tänkte lägga mig och titta på några missade avsnitt av Dicte nu (man kan alltid sysselsätta Robin med något, som att tvätta bilen eller titta på fotboll, när jag har annat att göra). Jag tänkte koka ihop någon god lunch till oss också och sen får vi se vad vi hittar på i eftermiddag. Ikväll ska vi i alla fall träffa Mattias och Natalie för att äta och bowla ihop. Det ska bli mysig och kul och alldeles perfekt en lördag som idag. Ni andra får också ha en fin lördag, och dansa lite åt mig! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0