MÅNDAG

Jag är så trött på att vara sjuk nu. Jag som verkligen aldrig blev sjuk förr är helt plötsligt sjuk hela tiden nu för tiden. Igårkväll blev min förkylning bara värre och värre och inatt sov jag inte många timmar. Jag vaknade upp med en igentäppt näsa, skavande hals och lite feber så jag låg kvar i sängen när klockan ringde. Jag som såg så fram emot en bra vecka med frisk kropp och mycket träning lär få ligga inne ännu fler dagar än vad jag redan har gjort. Vi har ju dessutom vårt lopp i projektarbetet på onsdag och jag har en fullspäckad helg framför mig, så jag måste verkligen bli frisk snabbt.
Trots att dagen mestadels har spenderats i soffan så har jag faktiskt fått lite gjort också. Jag har nämligen betat av lite plugg och skrivit en lång bit på en stor omvårdnads-rapport, vilket känns jätteskönt. Men nu värker det i hela huvudet så jag har bäddat ner mig i soffan igen med Wille bredvid mig. Jag får se om jag orkar plugga något mer idag, för annars har jag bara tänkt krypa ner och titta på film resten av eftermiddagen och kvällen. Med lite kanjang och massor frukt till det borde jag bli frisk snabbt.
Hoppas er början på veckan har varit lite bättre än min. Puss❤

En traditionell frukost-bild och en just-nu-bild med Wille i knät:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0