MÅNDAG

Jag tänkte börja detta inlägg med att klaga lite grann då jag nämligen har haft en väldigt dålig start på veckan. I morses vaknade jag upp med samma illamående, trötthet, magont och lite feber som jag har haft enda sedan i torsdags förra veckan, men jag tog mig ändå till skolan eftersom jag bara hade en lektion idag. När jag kom hem vid halv elva la jag mig i soffan och där låg jag fram till klockan tre, då jag mot min vilja var tvungen att åka in till stan för ett möte inför vårt projektarbete. Men det gick tack och lov fort och resten av kvällen har jag precis som under dagen bara legat i soffan och tittat på teve. Det var längesen jag kände mig så kass i kroppen. Jag är helt matt i kroppen och får inte i mig mer än frukt och kalla saker som smoothie. Allt beror förmodligen på att all stress jag har gått och burit på så länge nu har släppt, så min kropp har helt enkelt reagerat genom att få mig att må så här. Min söta mamma köpte med sig den sista boken, "femtio nyanser av frihet", hem till mig så imorgon ska jag bara ligga i min säng och läsa, sova och kurera mig själv. Det blev visst inte bara gnäll i början utav detta inlägg, men ibland är det okej att inte vara på topp.
Hoppas er start på veckan har varit lite bättre än min och ha en mysig måndagkväll. Puss!
 
Hade väldigt gärna legat i en solstol i ett varmt Grekland en dag som denna♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0