MÅNDAG

Hej och god eftermiddag/kväll! Det är återigen måndag och jag har haft en bra start på veckan. Jag började halv tio och slutade halv elva idag och sen gick jag direkt till gymmet. 1 timmes powerwalk på löpbandet innan jag körde ett 30minuters LR HIIT-pass som är hur jobbigt som helst, men så bra träning för hela kroppen. När jag hade svettats klart mötte jag upp Felicia på stan där vi gjorde ett par ärenden inför imorgon då vi har utklädnad i skolan. Jag kunde heller inte motstå att köpa en liten förskotts-present till mig själv (jag fyller ju nämligen år om 6 dagar!). En fin topp som jag tänkte inviga imorgonkväll då det är utgång som gäller, och en så himla fin spetskjol som kommer sitta så fint i sommar till bruna ben.
Under resten av dagen har jag pluggat lite grann och lagat mat till familjen. Jag lagade pasta ingeggat i Philadelphiaost och kyckling till det. Jättegott! Dagen har gått så otroligt fort och nu är klockan redan halv sju. Så jag har väl inte tänkt få många fler knop gjorda nu ikväll utan mest mysa och titta på kvällens program, bland annat biggest loser. Imorgon har jag en sjukt bra och rolig dag framför mig då det är 50 (!!!) dagar kvar till studenten. Så trots att det bara är måndag idag så känns allt väldigt väldigt bra och fint just nu! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0