ONSDAG

Idag har jag precis som igår, haft en skön hemmadag. Jag mår bra mycket bättre idag och hade väl egentligen kunnat gå till skolan, men eftersom jag bara hade två ganska ovärda lektioner unnade jag mig en till vilodag. Men någon vila har jag egentligen inte fått, för jag har haft fullt upp hela dagen. Jag vaknade upp bredvid Robin och eftersom han jobbar eftermiddag denna veckan kunde vi njuta av en sovmorgon tillsammans. Han gjorde iordning frukost på sängen till mig och sen låg vi bara och tittade på teve och myste i mitt rum fram till elva. När han åkte hem gick jag ut på en långpromenad. Jag inte rört på mig på nästan en veckan eftersom jag inte har varit på topp, så nu kunde jag inte hålla mig längre, även om det kan ha varit den segaste promenaden jag varit med om. Efter promenaden duschade jag och gjorde inpackning i håret som jag sedan lät sitta i i 3 timmar medan jag hjälpte pappa att städa hela undervåningen, hänga upp tvätt, sortera tvätt, plocka undan på mitt rum och till och med plugga lite grann. Nu känner jag mig väldigt nöjd och tänker inte göra mycket mer nytta idag. Ikväll kommer Robin och pussar på mig igen och imorgon har jag sovmorgon till tio. Det är dessutom torsdag och inte långt kvar till helg. En väldigt lugn, skön och kort skolvecka för mig, vilket jag verkligen behövde. Puss!❤

En mysig bild från i morses:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0