ONSDAG

Vilken bra dag det var igår. Det var ju som sagt 50 dagar kvar till studenten och vi hade sport-tema i skolan. Jag och min syster hade precis likadana kläder på oss och vi föreställde tjocka domare. Alla treor hade verkligen gått in för det så det var jättekul. Efter en skoldag som gick fort åkte jag, Felicia, Emma och Rebecka hem till oss. Vi lagade en sjukt god middag och gjorde oss iordning inför kvällens utgång. Förfesten stod Evelina för och vi var nästan alla tjejer i klassen ihop vilket var jättekul. Utgången på husaren blev inte den roligaste jag har varit med om tråkigt nog, men som jag har sagt förr så har man ju bra och dåliga utgångar, och just denna var inte den bästa helt enkelt. Men dagen i stort blev trots allt väldigt väldigt bra!

Idag var vi "lediga" från skolan (läraren på vår enda lektion lät oss strunta i lektionen om vi inte orkade komma) så jag sov ut länge. Emma, jag, Rebecka och Felicia åt en stor frukost innan dom åkte hem och jag gick och la mig igen. Jag har duschat, städat lite och försökt plugga lite grann under dagen och nu har Robin kommit till mig. Vi ligger och tittar på gårdagens biggest loser i väntan på middagen. Ikväll ska vi äta något gott och ha onsdagsmys.
Det känns som att jag precis har haft helg och att det är söndag idag, så jag blir lika glad varje gång jag kommer på att det är onsdag och två dagar till en underbar helg.
Hoppas alla studenter hade en grym dag och kväll igår och ha en mysig onsdagskväll. Puss❤

 

Jag märke att bilderna blev jättesmå. Men jag orkar inte ändra på allt det nu så vi får helt enkelt nöja oss med detta den här gången.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0