ONSDAG

Idag är jag bra mycket gladare och positivare än vad jag var igår. Det kan säkert bero på att jag precis kommit hem från en grymt bra träningspass, då brukar jag alltid bli pigg och glad.
Idag vaknade jag upp bredvid Robin och jag hade dessutom sovmorgon till halv tio, så en bättre start på dagen kunde man väl inte få. Jag hade bara en lektion idag så vid halv elva kom pappa och hämtade mig. Han var ledig idag så vi åkte hem och lagade en underbart god lunch, tusen gånger bättre än skolmaten med andra ord. Under dagen har pappa sen hjälpt mig att plugga historia. Vi satt i säkert två-tre timmar men jag är ändå långt ifrån halvvägs klar. Jag har alltså ett prov på amerikanska revolutionen, franska revolutionen, industriella revolutionen, imperialismen och nationalismen. Det vanliga är väl att man ha ett prov om varje område men vi har ett på alla fem, så jag kan knappt förstå hur jag ska lära mig allt det där. När jag hade pluggat så länge kändes det skönt att släppa allt och åka in till gymmet. Jag körde 30 minuter CXworx och 60 minuter RPM, det kändes så skönt att ta ut sig ordentligt. Nu sitter jag och äter kvällsmat och väntar in finalen av Sveriges mästerkock, jag har längtat i en vecka! Men innan dess ska jag hinna duscha också så nu måste jag äta upp! Hoppas ni har haft en bra dag och ha en mysig kväll. Puss❤

Paulúns granola med smak av mullbär och kardemumma (så sjukt god!) med naturell fil och banan, en salami-knäckemacka och avokado. Världens godaste kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0