SÖNDAG

Vi sitter nu på tåget påväg hem igen. Det känns alltid lite tråkigt när en bra helg börjar lida mot sitt slut, men det ska samtidigt bli väldigt skönt att komma hem igen trots att vi inte har varit borta länge. Vi har haft en jättemysig och bra helg i Göteborg men med ett stort minus för hotellet vi bodde på. Vi bodde på ett hotell som var bra mycket dyrare än vad vi tidigare har bott på, men det var hundra gånger sämre än vad vi nånsin varit med om. Rummet var litet och otrevligt och frukosten var sämre än vad vi hade kunnat göra hemma. Men eftersom det var någon horse-show i Göteborg denna helg så hade de väl förmodligen höjt alla priser och de flesta hotellen var fullbokade så vi hade inte så mycket att välja på. MEN vi har som sagt haft en väldigt mysig resa ändå. Igårkväll var vi ute och åt jättegott och sen handlade vi massor godis på den bästa godisaffären 4-gott. Vi har dessutom båda två handlat massor fina saker så vi känner oss väldigt nöjda.
Ikväll ska vi söndagsmysa hemma hos mig. Äta middag med familjen och sen äta upp allt godis som blev över från igår. Jag som var så laddad inför en ny vecka full med träning har gått och fått ont i halsen. Alltid är det nått. Så jag tänker halsa kanjang och äta massor frukt så att jag blir frisk så snabbt som möjligt, jag är så trött på att vara en soffpotatis nu. Det känns annars helt okej att börja skolan igen eftersom vi inte har överdrivet mycket i skolan just nu. Jag har ju dessutom haft en jättebra helg och det kan man leva på länge.
Puss!❤

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0