SÖNDAG

Jag har haft en så mysig och bra helg. I fredags träffade jag som sagt mina bästa vänner Karin, David och Felicia och vi åt middag och fortsatte sen kvällen på röda rummet. Igår var vädret helt underbart så jag och Alexandra satte oss på rådhusets uteservering och fikade och pratade i timmar i den sköna värmen. Torget och uteserveringen var helt full och det kändes verkligen att det var vår i luften. Efter den mysiga fikan åkte jag hem till Robin och under kvällen var vi ett gäng i Mattias sommarstuga och grillade och hade det mysigt.
Idag är det söndagen den 21 april och min födelsedag. Morgonen bjöd på sång och presenter av mamma, pappa och Robin och jag blev så nöjd och glad. Under dagen har vi bakat, fikat, varit hemma hos Robins familj en sväng och nu ikväll har vi grillat till middag och ätit en helt otrolig choklad-cheesecake till efterrätt. Vädret har varit lika underbart idag som igår och jag blir alldeles lycklig när solen är framme. Nu ska jag och Robin snart ta våra proppfulla magar och lägga oss i min säng och titta på en film som ett himla bra och mysigt avslut på denna fina helg. Hoppas alla ni andra också har haft en bra helg, nu ska jag njuta in i det sista av min! Pusspuss♥
 
Fredag:
 
 
Lördag:
 
 
Söndag:
 
Jag har tyvärr inte tagit några bilder idag mer än en på denna smältande men underbara cheesecake.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0