SÖNDAG

Hej och godkväll! Bloggen har fått stå och damma lite över helgen, dels för att jag inte har varit sugen på att skriva och dels för att blogg-appen har krånglat och jag orkar inte skriva från min dator där jag inte har några bilder. Men jag kan i alla fall berätta att jag har haft en helt utmärkt helg. En väldigt lugn och mysig sådan och jag har fått gjort en hel del. I fredags var jag på skara-esteternas slutproduktion och den var hur bra som helst. Min vän Towe var med och hon var helt otroligt duktig. Jag hade kunnat se den 10 gånger till! Min lördag gick åt till lite plugg, träning, thai-mat och slutligen en jättemysig kväll med mina bästa vänner, Felicia, Karin och David. Vi satt och pratade i timmar, skrattade så vi fick ont i magen och åt gott.
Idag är det söndag och jag började dagen med ett träningspass på gymmet med pappa. Vi körde CXworx och sprang sen 9 km (varav 5 km intervall) på löpbandet. Det absolut bästa sättet att börja dagen på! Under dagen har jag duschat och gjort inpackning (även skrubbat bort all min hud eftersom jag fjällar mer än vad jag någonsin gjort i mitt liv. Det var den brännan det..), pluggat, målat och förberett inför min utklädnad på tisdag (50-dagars), ätit söndagsmiddag och nu väntar jag in min käre pojkvän för söndagsmys. Jag har inte fått pussa på honom på hela helgen då han har varit bortrest så nu är det verkligen på tiden. Hoppas alla har haft en bra helg, jag är så nöjd så med min!

Jag har inte tagit en enda bild i helgen mer än en på min lördagsfrukost. Så det får vi nöja oss med idag:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0