SÖNDAG

Denna helg har gått precis lika fort som alla andra helger, men jag har haft en väldigt bra sådan så jag är väldigt nöjd ändå. Min lördagskvällen blev jättemysig med pizza, bowling och skräckfilm med Robin, Mattias och Natalie.
Idag vaknade jag ännu en gång upp till solsken och jag böjade dagen med att göra iordning en stor, god och onyttig frukost till mig och Robin. Under dagen har jag varit ute på en långpromenad, ätit födelsedagslunch och fikat tårta och kakor eftersom mamma fyller år. Om en stund ska jag hämta Robin i stan och ikväll ska vi bara söndagsmysa.
Trots att jag har en mördar-vecka i skolan med massor att göra framför mig så känner jag mig faktiskt lugn och glad och jag har inte någon som helst söndagsångest vilket är så otroligt skönt. Jag känner mig dessutom helt frisk efter min förkylning så nu längtar till att få träna i veckan igen!
Hoppas alla ni andra har haft en lika bra helg som jag har haft, nu ska jag passa på att njuta det allra sista av den. Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0