TISDAG

Klockan är snart fem och jag har legat i soffan i ca 8 timmar idag. Jag har tack och lov fått lite gjort trots allt, som två små skolarbeten som jag behövde titta över. Annars har jag bara tittat på teve och läst i min nya grymma bok, så en väldigt slapp och skön dag har jag haft vilket jag verkligen behövde. Jag kom precis in från att ha hämtat Wille hos sin dagmatte och den lilla korta promenaden gjorde mig helt död. Men jag tror mycket av tröttheten också beror på att jag bara har legat ner hela dagen vilket har gjort mig alldeles slapp i kroppen. Jag har inte tänkt vara mer aktiv än att förflytta mig till sängen och ligga där resten av dagen. Jag tänkte sätta på någon gammal kär barnfilm och mysa hela kvällen, så kan jag bara hoppas på att jag är piggare imorgon. En sån här seg dag längtar jag extra mycket till helgen då jag förhoppningsvis är helt frisk och pigg igen. Det måste jag verkligen vara, för då ska jag få min underbara födelsedagspresent av Robin, nämligen att åka till Göteborg för att shoppa, gå ut på restaurang och bo på ett jättefint hotell. Det är något vi både älskar att göra ihop, så jag blev så glad så!! Världens bästa kille. Puss!♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0