TORSDAG

Idag gick jag upp klockan sex på min sovmorgon till tio, för att åka in till gymmet och träna innan skolan. Jag var så nära på att ställa om alarmet och sova några timmar till, men jag hade ändå bokat pass och jag vet ju hur skönt det är efteråt, så jag lyckades ta mig dit ändå. Jag körde alltså 30 minuter crosstrainer, 30 minuter löpning och slutligen ett 30 minuter CXworx-pass. Efter träningen duschade jag och åt frukost på gymmet (dom har en supergod frukostbuffé!) innan jag vandrade mot skolan. Det kändes så ovärt att jag skyndade mig dit eftersom jag bara hade en 50 minuters lektion där vi bara hämtade våra studentmössor och sen fick vi sluta för dagen eftersom resten av dagens lektioner var en plugglektion och en inställd lektion. Men det var självklart skönt att ha kommit upp i tid och fått både träning och skoldag avklarad, så när vi kom hem lagade Felicia en jättegod lunch till oss, kyckling och spenat-paj. Jag hade tänkt läsa nu in i det sista till det stora historiaprovet jag har imorgon, men jag somnade och har nu istället sovit i två timmar. Så resten av eftermiddagen och kvällen måste jag försöka plugga, men det kan det ju vara värt när det är vårt sista prov i historian och det trots allt är fredag imorgon. Åh vad skönt det ska bli med helg, och det är ju dessutom min födelsedag också! Puss❤

Frukost på gymmet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0