TORSDAG

Godkväll!
Jag har precis lagt mig välförtjänt i soffan och jag är så otroligt nöjd med mig själv. Jag har suttit och pluggat i 4 hela timmar och blivit klar med sammanfattningen av alla fem revolutioner vi ska kunna till historiaprovet! Det känns så skönt och jag är så glad att jag tog tag i det på riktigt. Nu ska jag bara lära mig allt om alla också, men just nu känns inte det så farligt för den jobbigaste delen är trots allt över.
Jag började tio och slutade tolv idag och när jag hade slutat tänkte jag gå till gymmet och träna. Men jag kände mig så stressad över allt så jag bestämde mig för att åka hem och plugga direkt istället, och det är jag ju glad för nu när har jag fått gjort det jag har varit sådär stressad över.
Nu har jag som sagt hamnat i soffan med kvällsmat framför mig. Jag ska vänta in mitt favoritprogram "halv åtta hos mig" och sen tänker jag faktiskt hoppa i säng så fort jag kan. Jag är helt slut och imorgon börjar jag åtta, så jag behöver all sömn jag kan få.
Denna veckan har gått lika fort som vanligt och imorgon är det redan helg. Det kommer dessvärre bli en plugghelg för min del, men det känns ändå helt okej när det bara är 55 dagar kvar till studenten.
Puss!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0