TORSDAG

God kväll, jag sitter nerbäddad i soffan bredvid min Robin och tittar på teve och äter choklad. En alldeles utmärkt torsdagskväll. Jag har haft en ganska så utmärkt dag i övrigt också. Jag började elva imorses men åkte in till skolan vid nio och pluggade. Jag har så oroligt mycket att göra i skolan just nu så det inte är klokt. Jag kan inte förstå att det är så få veckor kvar till studenten, och ändå är det tusen saker kvar som ska göras i skolan. Lär ha magsår eller något liknande i slutet av terminen. Vid halv tre slutade jag i alla fall och då gick jag på stan och köpte födelsedagspresent till min mamma bland annat. Robin kom sen och hämtade mig och då åkte vi hem till mig. Jag lagade en jättegod middag till oss, kycklinggryta med ris. Jag har försökt plugga lite till ikväll men det har inte gått något vidare alls. Så jag gav helt enkelt upp och hamnade här i soffan med lite tröst-ätning och mys med min kärlek. Det brukar alltid lindra stressen och de sura minerna. Nu ska vi snart hoppa i säng och sova, jag är helt slut och jag börjar dessutom åtta imorgon. Imorgon är det fredag och trots att denna skolvecka har varit jättekort kunde denna helg inte kommit mer lägligt. Puss❤

Jag lovade att lägga upp bilderna från Fuerteventura, men jag har än så länge inte kommit så långt. Jag ska försöka hinna med det i helgen i alla fall. Så håll ut! Här får ni ytterligare ett litet smakprov:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0