FREDAG

Åh vad underbart med helg! Jag har jobbat 7-14 idag och dagen gick både bra och jättefort. Idag jobbade jag alltså min sista dag för denna sommaren och det är med en skräckblandad förtjusning som jag går på helg och "ledighet" på obestämd tid. Jag står ju på inringning på ett par ställen men det är både osäkert och jobbig att aldrig veta om man kommer få jobba något. Det kan liksom bli allt från varje dag till en gång i månaden. Så för tillfället känns min framtid ganska rörig och osäker.
MEN, jag tänker inte hänga läpp för det för idag är det fredag och jag ska njuta av varenda minut av denna helg. Jag tänkte ge mig ut på en löprunda nu efter jobbet men jag har så ont i fötterna och är så trött efter jobbet så jag har bäddat ner mig i soffan istället. Väskan är packad och om en timma kommer David, Karin och Pontus och hämtar mig. Vårt tåg till Göteborg går halv fem och när vi är framme ska vi möta upp Amanda för att sen äta middag, förfesta och dansa hela natten. Det blir verkligen en helt perfekt start på helgen.
Nu ska jag göra iordning något gott till mellis! Ha en bra fredag allihop och trevlig helg!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0