FREDAG

Hej!
Jag kan inte påstå att jag har några större fredagskänslor idag men att veta om att en fin helg väntar gör mig väldigt glad ändå! Jag tog som vanligt sovmorgon (börjar bli för bortskämd med det nu, lär aldrig komma upp när jag ska börja jobba igen..) och hade en lugn och skönt morgon med frukosten i sängen. Vid tolv var jag ute på en timmes långpromenad följt av en god lunch ute i solen på altanen. Resten av dagen har jag suttit och ringt samtal hit och dit, packat och gjort mig redo för att bli upphämtad klockan fyra. Nu sitter jag i bilen ihop med David, Pontus och Karin påväg till Skåne. Vi ska ha en riktig myshelg i Pontus sommarstuga. Det ser ut att bli fint väder så bikinin är nerpackad om vi skulle ha tur och få lite värme. Om jag inte skriver något imorgon gör jag förmodligen det på söndag och då har jag förhoppningsvis lite bilder från helgen att bjuda på också! Hoppas alla får en bra helg! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0