FREDAG

God eftermiddag!
Det är veckans bästa dag och jag är ledig. Jag vaknade ändå halv åtta och kunde inte somna om så jag gick upp och gjorde iordning en stor och god frukost. Det är så skönt att kunna ligga i soffan utan stress och äta frukost i lugn och ro, bästa starten på dagen. Under dagen har jag tvättat och även storstädat hela huset ihop med min syster för att överraska mamma och pappa. Det tog runt två timmar och kändes som rena träningspasset. Nu ligger jag nerbäddad i min säng och tittar på ett par missade avsnitt av broadchurch innan jag ska göra mig iordning för kvällen. Jag ska självklart åka in till stan och besöka matfestivalen ihop med ett par vänner som de flesta andra förmodligen också ska göra. Det brukar alltid vara lika mysigt och jag ser inte minst fram emot all god mat jag ska få äta ikväll. Hoppas alla ni andra får en fin fredag och helg! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0