FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Hej och godkväll!
Det är inte klokt vad denna helg har gått fort. Men jag har haft en väldigt bra sådan och det kan man ju leva på länge. Jag har ju heller inget jobb eller skola att gå till imorgon så någon söndagsångest behöver jag inte stå ut med heller. Det gäller att njuta nu medan jag kan, innan jag går in i det hårda arbetslivet!

Min helg har innehållit en sjuk, rolig, knäpp och galen kväll och natt i Göteborg, en mysig lördagkväll med Robin som bestod av två bra filmer och alldeles för mycket gott som vi tryckte i oss tills vi trodde att vi skulle sprängas, en lång och skön sovmorgon idag, rese-planering med Natalie, Mattias och Robin, en löptur på berget och nu slutligen varma mackor och mys framför teven. Vi ska snart sätta på en film och söndagsmysa med Emil och Felicia och äta upp alla godsaker som blev över från igår. Ett väldigt bra avslut på en väldigt bra helg! Puss❤

 

Fredag:

Lördag:

Söndag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0