FREDAG

God-fredags-kväll!
Jag sitter för tillfället på jobbet och slutar om 20 minuter. Så nu är det bara att sitta och vänta ut tidens tills att få åka hem och sova.
Idag har jag alltså haft ett kvällspass framför mig så jag sov tills jag vaknade av mig själv klockan nio. Jag började dagen med en långpromenad innan jag kunde sitta och njuta av en lång dusch och frukost framför teven. Under dagen har jag bara myst för mig själv. Eftersom jag inte får något fredagsmys nu ikväll så passade jag på att ha det under dagen. Så jag låg timmarna innan jobbet i min säng och tittade på gamla tvprogram som jag missat. Det har varit en lugn kväll på jobbet men jag har velat åka hem enda sen jag kom hit. Det finns ju inget värre än att jobba när alla andra är lediga och får mysa och umgås. Att jag börjar klockan sju imorgonbitti också gör det ju inte bättre heller..
Hoppas alla andras fredagkväll har varit lite bättre än min! Puss❤

Två bilder från imorses:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0