LÖRDAG

Godkväll!
Lördagar är bra fina, näst bästa dagen efter fredag. Jag började min dag med en lättare frukost innan jag gav mig ut på en löprunda. Jag sprang 1 mil idag och det kändes bra och var faktiskt skönt. Efter dusch och lunch kom Robin till mig och vi har spenderat eftermiddagen på Orkanvallen ihop med Karin, David och Felicia för att titta på
när Pontus spelade. Tänk vad mycket tid jag har spenderat där när jag själv spelade fotboll, jag saknar faktiskt att vara där. Idag spelade alltså a-laget, herrarna i Skultorp, mot Lundsbrunn så vi var där för att heja på. Ikväll har jag och Robin ätit en helt underbart god middag med familjen och morfar. Vi har precis avnjutit efterrätten och ligger nu utslagna och proppmätta i soffan. Jag och Robin ska bara mysa och titta på film resten av kvällen och sen måste jag tråkigt nog lägga mig hyfsat tidigt. Imorgon ska jag jobba 7-15 på hemvården och det känns ju sådär just nu. Men det är grymt bra pengar på en söndag så det är bara att bita ihop och njuta av det när lönen kommer! Hoppas alla har och har haft en bra lördag. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0