LÖRDAG

Godmorgon!
Jag antar att de flesta precis kom upp ur sängen, men själv har jag varit vaken i 5 timmar. Jag ligger just nu och tar igen mig på frukostrasten och börjar redan räkna ner timmarna till lunchrasten. Jag är så seg och osugen på att jobba idag, jag vill bara hem. Att jag går enda till 16.15 gör ju inte det hela bättre. Men eftersom jag jobbar kväll imorgon så kan jag i alla fall göra något av kvällen, så jag ska grilla hemma med familjen och sen spendera kvällen med ett stort gäng vänner. Jag får sen avsluta kvällen med min kärlek som jag inte har träffat på jättelänge känns det som. Så trots jobb så får jag en rätt fin helg ändå.
Nu måste jag börja jobba igen. Ha en fin lördag! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0