MÅNDAG

Hej!
 
Denna måndag började ganska segt och tråkigt men slutade helt underbart. Jag tog en skön sovmorgon till tio innan jag åt frukost och spenderade förmiddagen i soffan. Vid lunchtid tog jag tag i livet och gav mig ut på en 6 km lång löprunda. Resten av eftermiddagen satt jag och spelade, tro det eller ej, The Sims i flera timmar. Nu när man är arbetslös gäller det ju att hitta en ny hobby att fördriva dagarna med, så jag kör på Sims. Haha.. 
Nu är jag i alla fall fast så det var tur att Robin kom efter sitt jobb så jag kunde sluta. Vi åkte in till stan för att träffa Natalie och Mattias där vi gick till Ticknet och bokade en resa. Där av varför denna måndag blev så otroligt bra. Den 21 september lämnar vi tråkiga Sverige för en underbar vecka på Kreta. 5-stjärnigt hotell och all inclusive väntar oss och jag längtar så jag snart spricker!
Jag åkte hem med ett lyckorus i magen och väl hemma väntade min fina vän Amanda. Vi har ätit tacos och nu sitter vi framför det efterlängtade programet Idol med en stor skål fruktsallad. 
Trots att min första riktiga dag som arbetslös har varit rätt långtråkig så har den samtidigt varit väldigt väldigt bra. Puss♥
 
Vårt fina hotell:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0