MÅNDAG

Godkväll!
Imorses vaknade jag av att min mobil ringde 06.50. Det var jobbet som undrade om jag kunde komma in och jobba så fort som möjligt. Så efter att ha rusat upp och slängt på mig kläderna och nästan satt frukosten i halsen var jag på jobbet 07.10. Det är tur jag har en så söt pappa som gjorde iordning frukost och matlåda medan jag klädde på mig och även körde mig till jobbet för att jag skulle komma dit så fort som möjligt. Skönt att få jobba lite men hemskt sätt att vakna på. Livet som timvikarie...
Jag slutade redan klockan två idag vilket var skönt, så när jag kom hem åt jag lite mellanmål och gick sen och la mig en stund. Vid halv fem satte jag på mig träningskläderna för att ge mig ut på en löptur. Jag sprang hemifrån Skultorp in till stan och till gymmet, vilket blev 7 km, där jag sen körde ett CXworx-pass och 2 km nerjoggning. Ikväll har jag duschat, ätit kvällsmat och tittat på idol. Nu är klockan strax efter tio och jag har bäddat ner mig i sängen för att snart sova. Imorgon ska jag börja dagen med simning på badhuset ihop med pappa så det blir en uppstigning redan halv åtta. Men det är skönt att komma igång tidigt så man sen har hela dagen framför sig att göra annan nytta! Nu ska jag släcka lampan. Godnatt och puss!❤

En just-nu-bild liggandes under min mysiga sänghimmel:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0