MÅNDAG

Godkväll!
Jag ligger just nu nerbäddad i soffan med min tjocka fleece-morgonrock och raggsockar på mig. Jag har varit frusen i kroppen hela dagen. Men bortsett från kylan och det tråkiga vädret så har jag haft en väldigt bra dag. Jag jobbade 7-15 och dagen gick jättefort. När jag kom hem la jag mig och vilade en stund innan jag städade mitt rum och åt middag. Kvällen har jag spenderat på gymmet. Jag och pappa hade bokat två pass, CXworx och spinning, men eftersom pappa var på ett möte som drog över tiden så missade vi CXworxen, vilket är mitt favoritpass. Men vi tog oss självklart dit ändå så jag sprang istället 5 km följt av 30 minuter spinning. Efter en lång och varm dusch följt av kvällsmat sitter jag alltså här nu nöjd och glad över att ha uträttat en hel del idag. Jag ska snart krypa ner i min nybäddade säng i väntan på att Robin ska komma och krypa ner bredvid mig. Imorgon är jag äntligen ledig efter att ha jobbat 6 dagar förra veckan plus idag, så det ska bli helt underbart. Jag ska spendera hela förmiddagen med min kärlek innan hans jobb. Hoppas alla har fått en bra start på veckan, det har jag! Puss❤

Idag har jag och Robin varit tillsammans i 3,5 år. Min stora kärlek och trygghet i livet.
Ett väldigt fint och passande citat: "jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig". Jag älskar dig❤

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0