ONSDAG

Godmorgon/förmiddag!

Idag börjar jag som sagt inte jobba förens 18.00 så jag har en skön ledig dag att njuta av. Jag har dock ganska fullt upp idag så jag känner mig lite smått stressad. Jag gick upp halv nio för att köra mamma till jobbet. När jag kom hem igen gjorde jag iordning en god frukost till mig och Robin framför teven. Han har precis åkt hem och jag ska snart byta om till träningskläder för att gå ut på en långpromenad med Felicia och Emil. Efter det måste jag skynda mig att duscha och äta lunch eftersom jag sen ska åka till Tibro där Wille ska klippas. När jag kommer hem ska jag hämta mamma och sen måste jag hinna laga någon middag innan jag ska åka till jobbet. Som sagt en ganska fullspäckad dag men det är samtidigt skönt att få lite gjort innan man ska jobba. Ikväll måste jag som många gånger förut skynda mig hem och lägga mig eftersom jag börjar sju imorgonbitti. Men att det är två jobbdagar kvar och sen en underbar helg gör mig så motiverad att jobba in i det sista!
Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0