ONSDAG

Godkväll!
Jag har precis bäddat ner mig i sängen och ska faktiskt snart sova trots att klockan inte är mer än tio. Eftersom jag inte har några större planer för morgondagen så jag behöver ju inte ställa klockan, men det kan ändå vara så skönt att lägga sig i tid förhoppningsvis vakna i hyfsat hos tid av sig själv ändå.
Jag har haft en lång, ganska fullspäckad och bra dag idag. Gårdagens myskväll slutade i en övernattning hos Alexandra så idag tog vi sovmorgon till halv elva. Efter frukosten gav vi oss ut på stan för lite småkik innan vi ställde oss på torget som var fullt med människor då kungen skulle komma på besök. Visst var det väl lite småkul att ha sett honom på riktigt, men egentligen var vi mest där för att lyssna på när en hel del grymma musiker uppträdde, som duktiga Alice med sitt band.
Efter det kungliga besöket satte jag mig på bussen hem (tror det är första gången jag åker buss sen jag gick i skolan). Jag stoppade i mig lunch och sen hämtade Robin mig för att åka tillbaka till stan och betala vår resa som vi bokade igår och som går av stapeln om inte mindre än exakt en månad idag. När jag kom hem från stan för andra gången träffade jag David och Pontus för en 8 km lång promenad. Så skönt att motionera och få prata och ha trevligt samtidigt. Vi planerade den kommande helgen som kommer bli hur mysig och bra som helst. Ikväll har jag mest suttit framför datorn och letat jobb, skrivit ansökan osv. Det tar sin lilla tid att få till det och det tar på både krafter och humör. Jag tog självklart en paus för idol-tittande men nu är jag helt slut och färdig för att sova. Men först ska jag nog plöja igenom de två senaste avsnitten av den grymma serien "broadchurch" som jag missade både igår och idag.
Hoppas alla har haft en bra dag och sov så gott! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0