ONSDAG

Precis som varje kväll det senaste skriver jag ett par rader här medan jag ligger nerbäddad i min varma och sköna säng. Jag har haft en bra men jobbig dag idag. Konstant magvärk och trött i hela kroppen har jag varit, men jag har fått lite gjort ändå. Jag vaknade redan halv åtta och gjorde iordning frukost på sängen till Robin. Efter en morgon nerbäddade i sängen bytte vi om till träningskläderna och åkte in till gymmet där vi körde ett rygg-pass ihop. Eftersom vi inte orkade åka till tibro hoppade vi över den planerade lunchen hos Robins mormor och åt hemma hos mig istället. Innan Robin var tvungen att åka till jobbet låg vi i en timma och sov. När han åkte låg jag kvar och sov en halvtimma till. Som sagt, jag har varit helt slut idag. Men pappa fick tillslut upp mig och med mig till stan efter min långa powernap så jag piggnade till lite. Ikväll har jag faktiskt varit på vattengympa. Mamma ville inte gå själv så jag följde med henne, och det är verkligen jobbigare än man tror. Efter en timma i en varm pool var jag ännu tröttare så jag har mest ätit kvällsmat och tittat på Maria Wern ikväll innan jag nu har lagt mig skönt i sängen. Mina ögon slocknar snart så nu måste jag verkligen släcka lampan. Imorgon väntas en dag på dagis men jag börjar inte förens 11.30 så jag kan trots allt njuta av en skön sovmorgon. Godnatt!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0