ONSDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en lång men väldigt bra dag. Jag började 07.00 imorses, men förvånansvärt nog var jag ganska pigg när klockan ringde. Min hals värkte dock mer än nånsin och under dagen har jag känt mig hängig. Men som tur var så slutade jag redan 14.00 så jag tog mig igenom dagen väldigt bra ändå. När jag kom hem la jag mig och sov en stund innan jag åt middag och dumt nog åkte in med pappa till gymmet. Jag hade bokat ett CXworx-pass för ett par dagar sen och det är ju mitt favoritpass så jag ville bara inte missa det. Lite styrketräning borde väl inte vara allt för farligt för en ond hals tänkte jag. Men det var det segaste och jobbigaste pass jag kört på länge. Jag orkade inget, jag hade verkligen noll energi. Så nu ska jag vila ut mig och skippa all träning tills min förkylning är borta, hur tråkigt det än är. Ikväll har jag i alla fall haft min mysiga vän Alexandra på besök. Vi har haft riktigt onsdagsmys med prat, film och massor gott att äta. Hon har precis åkt hem så jag tänkte hoppa i säng nu. Jag är ledig imorgon, min enda lediga dag denna veckan, så jag ska ta tillvara på varenda minut! Jag börjar med en lång och skön sovmorgon. Godnatt❤

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0