SÖNDAG

Helgen har verkligen rusat förbi. Men att det är måndag imorgon gör ju inte så mycket för min del eftersom jag ändå förmodligen är ledig (om jag inte blir inringd). Jag tycker mest det ska bli härligt med en ny vecka!
Jag har i alla fall haft en jättemysig helg i Skåne i Pontus helt otroligt fina sommarstuga. Vi åkte som sagt ner i fredags och var framme runt halv nio. Vi tog en kvällspromenad innan vi resten av kvällen fredagsmyste i soffan med massor godis.
Igår gick jag faktiskt upp redan klockan åtta för att börja dagen med en löptur. Så medan de andra sov var jag ute och sprang 8 km. Efter en dusch fick jag upp dom andra och då åkte jag och Pontus till en affär och handlade frukost som vi sen njöt av i solen. Under dagen åkte vi in till Helsingborg där vi strosade runt i hamnen, besökte ett stort köpcenter för lite shopping och åt lunch på Ikea. Kvällen spenderade vi hemma i stugan med en helt otroligt god pizza från en italiensk restaurang följt av massor ost och kex framför den roliga och mysiga filmen "Bröderna Karlssons".
Idag tog vi sovmorgon innan vi städade stugan och gjorde iordning en stor brunch. Vid halv ett rullade bilen hem mot Skövde igen.
Jag kom hem för bara en liten stund sen och nu ligger jag nerbäddad i min säng och vilar en stund. Man blir faktiskt trött av att åka bil, hur konstigt det än låter. Jag ska snart äta middag och sen kommer min Robin och söndagsmyser med mig. Ett väldigt bra avslut på en väldigt bra helg.
Hoppas alla har haft en lika fin helg som jag har haft! Puss♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0