SÖNDAG

Hej!
Jag sitter som vanligt på jobbet precis som jag gjort nästan varje dag denna veckan och helgen. Eftersom jag hade ett dagpass igår och ett kvällspass idag kunde jag ju göra något av min lördagkväll vilket var skönt. Så jag var med ett stort gäng vänner och firade Hanna och Agnes som snart fyller år. När jag kom hem (jag skippade utgången) var min saknade Robin hos mig så vi la oss och tittade på film innan vi somnade.
Idag vaknade vi redan klockan åtta trots att vi kom i säng sent igår. Men vi har haft en riktig mysdag med frukost i sängen och gos hela dagen. Vid fyra började jag alltså jobba och klockan tio slutar jag. Jag börjar klockan sju imorgonbitti så jag hinner mest komma hem och blunda en stund innan jag måste tillbaka till jobbet igen. Men på tisdag är jag ledig så ännu en dag med jobb efter denna långa arbetsvecka ska jag nog stå ut med! Hoppas alla har haft en bra helg, min har trots allt jobb varit väldigt mysig och bra ändå! Puss❤

Jag tog bara en enda halvtråkig bild igår så det är tyvärr det enda jag kan bjuda på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0