TISDAG

Hej och godkväll!
Idag har jag varit ledig vilket har varit helt underbart. Jag vaknade upp bredvid min kärlek och jag fick frukost på sängen. Vi har mest myst hela dagen men även åkt runt i Skultorp där jag har presenterat mig på ett par dagis som jag nu mera står som inringning på. När han åkte till jobbet följde jag med mamma och morfar in till stan för ett par ärenden. Efter att ha slängt i mig middagen åkte jag in till gymmet där jag körde 30 minuter intervaller följt av ett CXworx-pass. Efter träningen träffade jag Alexandra för en mysig fika på pims. Nu är jag hemma och väntar in Robin som kommer klockan tolv efter sitt jobb. Jag börjar inte förens 18.00 imorgon vilket alltid är lika skönt. Det återstår endast 3 arbetspass kvar denna sommaren innan jag blir arbetslös. Jag har nog inte riktigt fattat det, men på något sätt ska det bli lite skönt, men bara ett litet tag. Jag vet ju att jag kan få en del jobb inom vården men förtillfället vill jag göra allt utom att ta hand om gamlingar. Men man ska ju och andra sidan inte vara för kräsen.
Nu ska jag göra iordning lite kvällsmat tills Robin kommer. Puss och godnatt!❤

En bild från gårdagens mys jag gjorde iordning till Robin och en från ikväll på min fina Alexandra:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0