TISDAG

Hej och godkväll!
Precis som igår panik-vaknade jag av att mobilen ringde vid 7-tiden i morses. Men den här gången var det från ett dagis här i Skultorp som ville att jag skulle komma in och jobba. Jag tackade självklart ja och skönt nog behövde jag inte komma förens 11.30. Så då kunde jag fortfarande börja dagen med simning precis som planerat. Jag simmade 1500 meter och var sen tvungen att skynda mig hem för att hinna göra mig iordning och äta lunch innan jag skulle jobba. Jag hade en bra och mysig dag på dagiset men det var också jobbigt och svårt. Men jag antar att man kommer in i det efter ett tag. Jag slutade halv fyra och när jag kom hem slängde jag mig på soffan där jag sen blev liggande hela kvällen. Jag tänkte ta en kvällspromenad, men när jag hade satt mig vid datorn för att spela Sims rann tiden bara iväg. Jag blev helt fast och 4 timmar senare insåg jag att det var dax att avsluta. Mitt huvud känns helt mörbultat och mina ögon svider efter timmarna bakom datorskärmen. Så nu har jag bäddat ner mig i sängen och om en timma kommer Robin och kryper ner hos mig. Planerna för morgondagen varierar beroende på om jag får jobb eller inte. Men om jag blir ledig ska jag och Robin träna ihop och äta lunch hos hans mormor. Jag kan inte låta bli att hoppas på att dom inte ringer trots att jag vill ha allt jobb jag kan få just nu... Att aldrig veta hur morgondagen ser ut kan vara sjukt jobbigt, speciellt för en sån som mig som alltid vill planera. Men nu ska jag inte tänka på det utan släcka lampan och sova. Jag är helt slut i kropp och huvud. Godnatt och puss!❤

Idag är det bara 25 dagar tills vi åker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0