TISDAG

Hej och godförmiddag!

Idag jobbar jag kväll precis som igår, så jag börjar inte förens 16.00. Jag satte klockan på halv nio för att börja dagen med en långpromenad, men när jag vaknade insåg jag att jag hade lite ont i halsen så jag skippade träningen, tog en shot kanjang och sov en stund till istället. Jag har ätit en långfrukost framför teven och skrivit ut och fixat mitt CV och personliga brev under morgonen, men mycket mer än så har jag inte fått gjort. Det är skönt med slappa dagar då man inte behöver göra så mycket. Jag ska snart koka ihop en god lunch och lägga mig framför någon mysig film innan jag åker till jobbet och jobbar fram till 22.00. Imorgon börjar jag 07.00 så det är bara att åka hem och lägga sig ikväll för att sen gå upp och jobba igen. Jag tycker verkligen inte om kvällspass följt av dagpass, men på torsdag är jag ledig så då är det lättare att vara positiv. Ha en fin dag allihop. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0