TORSDAG

Hej!
Idag har jag haft en bra dag! Jag jobbade från 7-15 och dagen gick fort. Efter jobbet åt jag mellis och vilade en stund innan jag åkte in till gymmet där jag körde 15 minuter uppvärmning på löpbandet innan ett CXworx-pass. Ett rätt kort träningspass blev det idag men ett kort träningspass är ju bättre än inget träningspass alls! När jag kom hem duschade jag och åt kvällsmat innan jag ställde mig i köket för att baka. Jag har precis blivit klar med en toscakaka som jag ska bjuda på imorgon på jobbet då jag jobbar min sista dag denna sommaren. Det doftar gudomligt i hela huset och jag bara längtar tills imorgon då jag får smaka på den! Snart ska jag hoppa i säng så jag är pigg sista dagen på jobbet. Ett pass från 7 till 14 väntar innan jag går på helg och ledighet på obestämd tid. Trots lite små-ångest över att jag snart blir arbetslös så ska jag verkligen njuta av min helg, så får jag helt enkelt ta tag i livet nästa vecka. Jag har en helt underbar helg framför mig med utgång i Göteborg imorgon och mys med min älskling på lördag.
Hoppas alla har haft en bra vecka och får en bra helg, det ska jag ha. Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0