TORSDAG

Hej och god-torsdags-kväll!

När man är ledig blandar man ihop alla veckans dagar och det var först när jag tittade i min kalender på mobilen imorses som jag faktiskt insåg att det var torsdag idag. Skönt att veckan har gått fort då en fin helg väntar! Jag har i alla fall haft en bra torsdag som började med en sovmorgon och långfrukost i soffan. Efter lunch åkte jag, pappa och Felicia hem till morfar för en mysig fika och när jag kom hem igen kom Robin till mig. Vi slängde i oss lite mellanmål och åkte sen direkt till gymmet. Jag sprang 30 minuter intervaller på löpbandet innan jag körde ett CXworx-pass. Nu är jag nyduschad och mätt i magen efter kvällsmaten så jag och Robin ska snart lägga oss och titta på film. Imorgon ska jag försöka komma upp i hyfsad tid då jag ska hinna med en hel del innan bilen går mot Skåne klockan fyra där jag och mina fina vänner ska spendera helgen.
Hoppas alla har haft en bra torsdag och vecka! Puss❤

Bjuder på denna helt klockrena bild jag hittade idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0