TORSDAG

Godmorgon!
Jag har precis ätit den goda frukosten på bilden nedan. Det finns inget mål jag tycker är så gott som frukost. En riktigt god middag sitter självklart inte fel heller, men att äta frukostmålet även på kvällen toppar ändå allt. Jag var uppe halv nio idag så jag hinner ta det lugnt och fixa med lite småsaker innan jobbet. Jag jobbar fram till halv fem och när jag kommer hem hinner jag bara slänga i mig en smoothie innan jag måste skynda mig iväg till gymmet. Jag har ett intervall-pass på löpbandet att avklara (jag springer nämligen enligt ett löpschema) innan mitt CXworx-pass börjar halv sex. Efter träningen ska jag möta upp Felicia, Rebecka och Emma för en mysig kvällsfika. Jag har inte träffat Emma och Rebecka på hela sommaren, sen vi var i napa, vilket är helt sjukt. Så det ska bli så mysigt att äntligen ses igen!
En fullspäckad men väldigt bra dag har jag framför mig. Hoppas alla får en lika fin torsdag som jag förhoppningsvis kommer få! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0