TORSDAG

Åh så skönt det är att vara ledig idag. Jag började dagen med en skön sovmorgon innan jag åt långfrukost framför teven. Vid lunchtid åkte jag och mamma in till stan för att göra några småärenden och titta på en blus jag har varit sugen på. Men när vi väl hade börjat titta satte mitt shoppingsug igång ordentligt, så jag kom hem med bra mycket mer än vad jag hade räknat med. Kul med lite nytt men tråkigt för min plånbok som tyvärr inte alls är så tjock som jag hade velat ha den.
Resten av dagen har jag lagat middag, en grymt god köttfärsås med spagetti och nu tänkte jag snart ge mig ut på en långpromenad. Jag som trodde jag skulle vara sjukare än nånsin efter gårdagens träningspass mådde mycket bättre idag, så himla skönt. Ikväll ska jag hyra film och mysa med mamma som ett väldigt bra avslut på min lediga dag. Puss❤

Ett par bilder på dagens fynd:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0