FREDAG

Godkväll allihop!
Jag måste nog säga att efter två dagar i Sverige så känns det ganska skönt att vara hemma. Jag har saknat mina fina vänner och min Robin som trots allt gör det värt att komma hem. Tänk om jag kunde ta med mig allihop till Gran Canaria, då hade ju livet varit komplett. 

Idag är det fredag men det känns mer som vilken dag som helst nu när man är "ledig". Jag och Robin tog sovmorgon och åt frukost i sängen innan vi åkte in till stan för att julshoppa lite. Vi var båda på jakt efter våra nyårs-outfits och vi kom båda hem med varsin. Robins kostade 4000 kr och min 400 kr, ibland är det verkligen skönt att vara tjej! Jag är i alla fall hur nöjd som helst och nu längtar jag lite extra till självaste nyårsafton. Ikväll har vi ätit vår efterlängtade tacos tillsammans med min familj, tänk att jag har fått vara utan tacos en hel vecka. Senare under kvällen kom mina fina killar David och Pontus även hit och vi har haft världens mysigaste fredagsmys. Nu har jag och Robin precis krupit ner i sängen för att sova. Imorgon ska jag äta årets första julbord, så medan ni andra förmodligen spyr på bara tanken längtar jag nästan ihjäl mig efter morgondagens lunch! 
Hoppas alla har haft en fin fredag, det har jag! Pusspuss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0