FREDAG

Godkväll allihop! Jag ligger just nu nerbäddad i min säng efter en fin fredag från början till slut. Eftersom det har varit snöstorm så var det en hel del barn som stannade hemma idag, plus att det var flera stycken som var sjuka eller lediga, vilket slutade med att vi hade 5 barn på min avdelning idag. Så vi har haft en riktig mysdag med de få barnen som var där med bl.a. glass, julpyssel och filmvisning. Skönt avslut på veckan, det borde vara snöstorm oftare! 
När jag hade slutat och kämpat mig hem i snökaoset la jag mig välförtjänt i sängen en stund för att titta på paradise hotell och en ängels tålamod. Under kvällen har jag haft min fina vän Alexandra på besök och vi har ätit tacos, tagit igen prat, tittat på Idolfinalen, ätit massor gott och tittat på film. Nu ligger jag som sagt nerbäddad i min säng i väntan på att Robin ska komma efter sitt jobb och krypa ner hos mig. Hoppas alla har haft en fin fredag, det har jag haft! Godnatt och puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0