LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Igår hade jag en fin lördag från morgon till kväll. Jag började dagen med en mysig morgon med min kärlek innan han åkte hem för att spela match. Då passade jag på att följa med mina päron in till stan för att småkika lite och åka hem till morfar på en fika. Under kvällen åt jag middag med familjen och efter det väntade förfest med mina bästa vänner följt av en grymt rolig utgång. Kvällen bara rusade förbi och klockan fem i morses var jag och Robin hemma efter en riktigt lyckad kväll och natt. 
Idag är det andra advent och jag har haft en jättemysig söndag hittills. Jag och Robin sov fram till tolv och åt sen långfrukost framför teven. Under dagen blev vi båda så rastlösa så vi satte på oss tjocka kläder och gav oss ut i skogen med Wille. Åh vad jag älskar snö! Vår traditionella adventsfika har vi också hunnit med och nu ska jag ta en lång och varm dusch innan det är dax för middag. Pappa ska göra hembakad pizza vilket sitter helt perfekt en dag som denna. Hoppas alla har haft en bra helg, min har varit helt perfekt. Nu väntar sista hela veckan på skogens förskola och jag ska verkligen ta vara på varenda sekund med alla mina mysiga barn. Puss❤️
 
En ynka bild från igår:
 
 
Fyra från idag:
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0