MÅNDAG

Godkväll allihop! 
Idag har det varit full rulle från morgon till kväll och jag har haft en jättebra måndag. Jag jobbade 08.00-16.30 och när jag kom hem slänge jag på mig träningskläderna och åt lite mellis i farten innan pappa hämtade mig och vi åkte till gymmet. Ett activio-pass följt av ett CXworx-pass senare var vi svettiga och trötta och det kändes så skönt att ta ut sig efter en alldeles för slapp helg på träningsfronten. Efter kvällsmaten unnade jag mig lite tid i bastun och det kändes underbart, det gör jag verkligen allt för sällan. Resten av kvällen har jag bakat två kladdkakor med center i som jag ska bjuda på imorgon då jag jobbar min sista dag på väldens bästa förskola. Barnen ska ju självklart få glass också! Jag kan inte ens beskriva hur tråkigt det känns att sluta. Jag känner en sån otrolig kärlek till alla dessa barn och kollegor och jag kan verkligen inte förstå att jag inte ska få träffa allihop varje dag framöver. Jag hoppas innerligt att det blir lite förkylningar då och då så jag får komma och jobba igen så snart som möjligt, annars kommer jag sakna ihjäl mig efter barnen. Imorgon ska jag bara ta vara på varje minut av jobbet och krama alla barn tills dom inte orkar med mig mer! 
Nu är klockan alldeles för mycket, jag börjar ju klockan sju imorgon. Hoppas alla har haft en bra måndag! Puss och godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0